domingo, 30 de noviembre de 2014

Una mica sobre mi...

Hola! Primer de tot em presento una miqueta...

Sóc l'Andrea, tinc 21 anys i estudio el Grau de Pedagogia a la Universitat de Girona.

Quan em van oferir participar a la prova pilot d'aquest any dedicada al Sector Est de Girona, no vaig poder negar-m'hi. Sempre m'ha interessat saber més sobre l'ètnia gitana, bàsicament perquè estic acostumada a que la majoria de vegades se'n parli despectivament i se'ls englobi a tots dintre del mateix sac. I jo, apuntant-me al projecte, volia viure realment des de dintre què els mou, què els inquieta, què volen, què desitgen,què anhelen... i poder acabar la mentoria reafirmant la meva hipòtesis sobre totes aquestes preguntes: Que tot el que desitgen i volen és el mateix que nosaltres, que no són diferents a cap dels que vivim a la ciutat, i no mereixen ser exclosos de la societat com fins ara.


El dia 9 de novembre conec a l'Alba, una noia de 12 anys que viu a Font de la Pòlvora a la que li faré la mentoria. Estic molt nerviosa i a la vegada tinc moltes ganes de poder començar aquesta experiència que de ben segur serà tan enriquidora!

No hay comentarios:

Publicar un comentario